Thursday, February 23, 2006

ULI NA TA?

(this happened September 25, 2005)

naa koy textmate for a month and a half pero wala pa gyud mi nagkita kay busy siya kay daghan man ginaasikaso. grabe ang among text-text kay nangabot na ug 1000+ iyang messages sa akong inbox. mangatulog ming duha usahay kay alas dos na sa kadlawon tungod lang kay sige ug text. ayha pa gyud nahitabo nako nga magbilar tungod lang sa text. sa tinood lang, dili gyud ko sumhan nga itext siya kay malingaw ko niya. kana pud bitaw nga everytime naay moabot nga text message nako, i secretly hope nga gikan sa iyaha. nyahahaha!!!!! nagpadayon gihapon mi sa situation nga textmate mi ug panagsa nga tawag and chat sa YM.

gibuhat na nako tanan nga akong pwede buhaton para lang gyud nako nga makita siya pero wala gyud siya nisugot kay wala siyay panahon ug dili pa daw siya ready. ingon pud siya nga haggard looking daw siya kay daghan siya gibuhat and kulang siya sa tulog. ingon pud siya nga dili daw pwede siya magpakita kay daghan pa daw blemishes iyang skin. and so i waited for "our own good time"... yes, i waited patiently...

then usa ka kadlawon niana (after a month and a half of waiting). nagtext-text mi. giignan nako siya nga naa bored kaayo ko. naa ko sa tunga-tunga sa taft avenue nag-inusara kay gitabangan nako akong kuya sa iyang gibuhat for his school pero sige ug lakaw-lakaw akong kuya. sige lang mi ug text-text adto para malingaw lang ko. alas tres na to siya sa kadlawon pero mata pa ming duha.

and while texting each other, gikalit lang siya ug text nga 'ULI NA TA?'. Nitubag pud ko nga 'sige ba, anhian ko nimo?'. Tubag lang pud ko kay nisakay ko sa iyang joke. Then nagtubag siya 'I cn see you frm whre I am. :-)'. Nakulbaan ko!!! Grabe!!! Gikalit ug kusog ang kuba-kuba sa akong dughan. Pero nagkatawa lang ko in my mind kay gibinuangan siguro ko niya. Of all the places and time nga pwede mi magkita, nganong didto pa gyud sa tunga sa dalan ug kadlawon na to. Dili sad ko mutuo nga naa siya kay wala pa gyud mi nagkita ug kabalo ko nga dili pa siya ready.

But when I turned my head to see if he was really there looking at me, nakakita ko ug car nga nagpark sa likod nako. Then ang car nagpablink sa iyang lights and giduol paingon nako. Ug kadtong naklaro na nako ang nagdrive sa car. I couldn't believe!!!

Siya gyud diay ang naa sa akong likod ug ganina ra nagtan-awa nako. Adtong higayuna, feeling nako nga mura ug romantic movie nga iya kong gisurprise. Then slow motion tanan. Kilig kaayo ko!!!!

Ang tubag sa pangutana?

YES, GIULI MI... GIHATOD KO NIYA SA AKONG BALAY...

jory 1:23 PM


This comment has been removed by a blog administrator.

Blogger cassiopeiae   speaks   5:14 PM  

hindi ko maintindihan pero mukhang nagkita na kayo ng textmate mo at hinatid ka niya sa bahay niyo?!

shit! curious tuloy ako. haha.

Anya

Blogger cassiopeiae   speaks   5:15 PM  

jory.. kinsa man to imong pasabot ga sunod nimo...? si kuan to?... or si kuan... tubag dayon... hehehehehe musta na ka gang - rome

Anonymous Anonymous   speaks   11:54 AM  

grabe imong story... makain-ana ra pud ko. hmmp!; -)

Anonymous Anonymous   speaks   10:47 AM  

hahaha nalingaw ko.. intriga na hinuon ko jong kinsa ni.. heheh picture beh... baki :)

Anonymous Anonymous   speaks   2:19 AM  

kakilig ani oi!!!

Ethan(ol)

Blogger Lein   speaks   12:11 AM  

Post a Comment << Home